NEC – PHILIPS IPC 100

Inmiddels is de NEC Philips IPC100 niet meer leverbaar. Wij kunnen deze centrale nog wel beheren voor u, aanpassen programmering etc.

 

NEC%20Philips

Bedrijfsprofiel Partec Special Products BV

De ontwikkelingen op het gebied van telecommunicatie volgen elkaar in hoog tempo op.
De vraag is dan, hoe u deze ontwikkelingen ten dienste kunt stellen van uw bedrijf of organisatie.
Het antwoord: Partec Special Products BV

Partec Special Products BV stelt zich ten doel, als Business Partner van NEC PHILIPS, hoogwaardige telecommunicatie apparatuur te leveren met een toegevoegde waarde ten aanzien van faciliteiten, installatie en programmatuur; dit alles tegen marktconforme prijsstellingen.

Werkwijze

De technologie noodzaakt tot het werken op een breed terrein. De combinatie van jarenlange ervaring en specialistische kennis op ons vakgebied geeft het overzicht om, uitgaande van uw specifieke bedrijfssituatie, uw doelen te realiseren.

Het gevolg van het op de juiste manier toepassen en inzetbaar maken van onze kennis, ervaring en toewijding heeft de afgelopen jaren ertoe bijgedragen dat wij reeds bij veel organisaties met succes onze oplossingen hebben geïmplementeerd.

Service

Partec Special Products BV beseft als geen ander dat u dag en nacht op uw telecommunicatiesystemen moet kunnen rekenen. Service en onderhoud zien wij als een onvermijdelijke ondersteuning teneinde een zo efficiënt mogelijk beheer van uw totale telecommunicatiesysteem te realiseren. Wij kunnen, indien gewenst, u daar o.a. mee van dienst zijn door een Servicecontract met u af te sluiten.

Wij introduceren u de Philips SOPHO IPC100

Philips%20IPC%20100

Zeer functierijk

Met de SOPHO IPC 100 beschikt u over een zeer uitgebreid scala aan geavanceerde telefonie functies voor een efficiënte, vriendelijke en vlotte organisatie die uw klanten ten zeerste zullen waarderen en uw medewerkers zal motiveren.
Uw bedrijf zal productiever, klantgerichter en rendabeler worden.

Uw bedrijf kan vele voordelen halen uit de functies van de SOPHO IPC 100.

Service gerichte functies

Om te garanderen dat zowel klanten als leveranciers de aandacht krijgen die ze verdienen, maakt de SOPHO IPC 100 ook gebruik van “Nummer Weergave Beller”: de naam en het telefoonnummer van de beller worden getoond, zodat u de oproep met een persoonlijke groet kan aannemen.

Tevens kunt u, indien u aan het bellen bent en u moet een tweede oproep beantwoorden, met behulp van slechts één druk op de knop de eerste oproep in de wachtrij plaatsen en de tweede oproep aannemen. Uitgaande oproepen uitvoeren gaat ook makkelijker, dankzij functies als verkort kiezen en opnieuw kiezen van de laatste 10 nummers,  waardoor u tijd bespaart bij de belangrijkste oproepen.

Uitgebreide groepfuncties

De SOPHO IPC 100 kan bovendien oproepen gelijktijdig doorgeven aan aangeduide medewerkers, zelfs in een bepaalde volgorde. Indien één groepslid in gesprek is, dan wordt de oproep naar het volgende groepslid gestuurd. Indien alle medewerkers in gesprek zijn, kunt u de oproepers in een wachtrij plaatsen en boodschappen afspelen.

Geavanceerde voicemail toepassingen

De geïntegreerde digitale voicemail met 8 poorten van de SOPHO IPC 100 ondersteunt tot 15 uur berichtentijd en vele flexibele opties, zoals “Opslaan Gesprekken”, om met behulp van één enkele knop gesprekken op te slaan in uw mailbox. Dankzij de berichtencentrum-knoppen beschikken twee personen die een telefoon delen, over hun eigen indicator voor berichte die in wacht staan. Beiden kunnen zien of hij/zij nieuwe berichten heeft.

Koppelingen met uw PC

Ingeval van CTI (Integratie van telefonie en computertoepassingen) kunt u met een muisklik via uw PC oproepen selecteren en starten.

De SOPHO IPC 100 kan namelijk gekoppeld worden aan uw andere, belangrijkste productiviteitshulpmiddel – uw PC. Met behulp van Microsoft TAPI® kan u uw telefoon aansluiten op de bijvoorbeeld de MS Outlook® -toepassing Contact Manager, waardoor u oproepen kunt uitvoeren door te selecteren en te klikken. Bovendien kunt u de contactgegevens van de persoon die u belt, oproepen voor u de oproep beantwoordt.

Modulaire bouw en behoud van investering

Dankzij de flexibiliteit van de SOPHO IPC 100 kunt u traditionele, circuitgeschakelde telefonie, draadloze telefonie via DECT, IP-telefonie of een combinatie van deze integreren in één enkel systeem. U kunt zo het beste halen uit uw huidige investering en een naadloze overgang garanderen voor uw klanten en medewerkers.

Tevens verzekert NEC PHILIPS dat reeds gedane investeringen niet verloren gaan tijdens het groeiproces van uw bedrijf. Deze bedrijfscentrale is namelijk modulair opgebouwd waardoor u, zodra uw organisatie groeit, slechts met toevoeging van één of twee extra SOPHO IPC 100- centrales u groei kunt faciliteren.

Om u een voorbeeld te geven; U kunt starten met 3 netlijnen en 8 toestellen. Dankzij toevoeging van additionele interfacekaarten en systeemkasten kunt u uitbreiden tot 27 netlijnen en 72 toestellen. Wenst u eventueel additionele IP-toestellen toe te voegen in de nabije toekomst, dan kan de SOPHO IPC 100 zelfs een capaciteit van 96 toestellen aan!

Klaar voor de toekomst

Maar er is nog meer, de SOPHO IPC 100 is compleet uitgerust voor de toekomst omdat het systeem compatibel is met het Session Initiated Protocol, (SIP); een internationaal erkende standaard voor internettelefonie en Voice-over-IP (VoIP). Hierdoor kunnen organisaties gebruik maken van de nieuwste diensten en toepassingen, ongeacht de snelheid waarmee de technologie vooruitgaat.

De SOPHO IPC 100 van NEC PHILIPS is een communicatieplatform dat veelzijdig toepasbaar is. Met dit systeem maakt u gebruik van de vele voordelen van IP-telefonie, dankzij convergerende spraak- en datanetwerken: dé toekomst van zakelijke communicatie.

Hoogwaardige service en kwaliteit

NEC PHILIPS is een toonaangevende leverancier van bedrijfscommunicatie oplossingen voor alle types en groottes van bedrijven. Opgericht in 2006 als resultaat van een Joint Venture van NEC Corporation en Royal Philips Electronics, heeft het bedrijf meer dan 50 jaar ervaring in het leveren van bedrijfscommunicatiesystemen, applicaties, netwerken en diensten aan klanten over de hele wereld. De sterkten en technologische expertise van beide moederbedrijven maken het mogelijk dat NEC PHILIPS haar leidende rol op het gebied van IP communicatie oplossingen over de EMEA (Europa, Midden Oosten en Afrika) regio uitbreidt.

NEC Corporation  is een van ’s werelds koplopers op het gebied van Internet, breedband netwerken en bedrijfscommunicatie oplossingen. De focus om de speciale behoeften van zijn klanten in te vullen, wordt ingevuld door het leveren van klantspecifieke oplossingen op vlak van computers, netwerken en elektronische apparatuur.

Royal Philips Electronics is één van ’s werelds grootste elektronica organisaties en het grootste Europese elektronicabedrijf. Op het gebied van gezondheid, lifestyle en technologie heeft Philips leidende marktposities in medisch diagnostische apparatuur en patiëntenmonitoring, consumentenelektronica, huishoudelijke apparatuur, verlichting en halfgeleiders.

Via een wereldwijd netwerk van verkoopsorganisaties, distributeurs en VARs verleent NEC Philips diensten aan haar klanten. NEC Philips koestert een bedrijfscultuur waarbij toewijding aan klanten, flexibiliteit en deskundigheid centraal staan.

philips3