Over ons

Partec is op 16 februari 1993 opgericht door Rob Vrolijk en Ad van 't Veer. Beide oprichters kwamen bij KPN vandaan waar zij werkten op de afdeling ‘Telex Onderhoud’. De Telex is ook één van de redenen waarom Partec is ontstaan. Een klant (Dirkzwager te Maassluis) wilde DeTelex automatiseren maar niemand kon deze oplossing toen nog aandragen.

Ad van 't Veer en Rob Vrolijk gingen hier samen mee aan de slag en zij ontwikkelde het softwarepakket TenDimus. Ad en Rob besloten officieel samen een bedrijf op te zetten en dit was het begin van de oprichting van Partec. Dirkzwager maakt overigens nu nog steeds gebruik van het softwarepakket TenDimus. In de loop der jaren is dit pakket, ook voor Fax en E-mail, verder gecommercialiseerd. Partec vestigde zich in Utrecht waar ze vier jaar verbleven. In 1997 verhuisden zij naar een kantorencentrum te Moordrecht. Hier is Partec nog steeds gevestigd en inmiddels is het bedrijf uitgebreid met diverse fulltime en freelance medewerkers.

Op 16 augustus 2005 vierde Partec haar 12 1/2 jarig jubileum met een klein feestje in de grote binnentuin van het kantorencentrum te Moordrecht. Naast alle medewerkers en oud-medewerkers waren er natuurlijk ook een aantal klanten en relaties gekomen om ons te feliciteren. De vele kaarten, reacties en cadeaus die door ons werden ontvangen deed het "Partec team" goed.

Op 1 januari 2007 heeft Ad van 't Veer Partec verlaten. Rob Vrolijk ging echter door en werd Algemeen Directeur/Eigenaar van Partec.

Na een turbulent jaar is de structurele vorm van Partec per 1 januari 2008 wederom veranderd. Met als resultaat dat Stefan van Dam vanaf die datum Technisch Directeur is geworden. Rob en Stefan zijn vastbesloten met hun medewerkers de klanten, als van ouds, zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Inmiddels is de structurele vorm van Partec weer gewijzigd. Per 1 april 2013 is Rob Vrolijk met pensioen gegaan. Rob blijft Stefan waar nodig nog de nodige ondersteuning bieden.

De werkzaamheden zijn ook verder uitgebreid. U heeft aan Partec een aanspreekpunt voor zowel telefonie als voor uw kantoor-automatisering. Partec biedt een totaaloplossing voor het MKB. Partec voorziet uw organisatie bijvoorbeeld van een goede betrouwbare telefooncentrale (o.a. LG en Philips), of van een VOIP centrale. Voor kantoorautomatisering leveren wij alle producten en merken en kunnen wij uw bedrijf voorzien van nieuwe bekabeling (CAT.5E & CAT.6E).

Door het grote gebied waarin Partec zich beweegt en de aanwezige kennis en flexibiliteit, kan Partec u voorzien van een op maat gemaakte en toekomstvaste oplossing. Partec is een onafhankelijk bedrijf die de markt blijft toetsen op de meest geschikte en voordeligste middelen. Alvorens Partec de nieuwe producten en diensten bij u implementeert, worden deze uitvoerig getest. Partec komt u volledig tegemoet in al uw behoeften op het gebied van service, veiligheid en betrouwbaarheid. We hebben uitgebreide ervaring in de data- en telecommunicatie.

Personeelsstructuur

Stefan van Dam
Directeur

Rob Vrolijk
Technisch Medewerker

   rob

Administratiekantoor Hamstra
Planetendreef 166
3137 CN Vlaardingen
010 - 474 31 39